Sommarfint!

Detta fat pryder nu altanbordet!
Jag ville ha något nytt att ställa på altanbordet och till den nya duken vi köpte dit. Jag letade inspiration på nätet och funderade på hur jag ville ha det. Hjärtarna har jag gjutit och målat själv. De blev riktigt bra. Fatet har jag köpt på Ikea och ljuskopparna hade jag sedan tidigare. Innan jag la dit hjärtan och ljuskoppar hällde jag dit gröna stenar. Jag är glad och nöjd över reslultatet och det fyller ut och gör altanbordet väldigt sommarfint.
 
Annars den här veckan har det inte hänt så mycket. Igår kväll efter jobbet kom en kompis hit och fikade. Jag bjöd på kladdkaksmuffins med grädde och jordgubbar, mums! Vi satt och surrade länge och hade så trevligt.
 
Jag önskar er alla en fortsatt trevlig fredag!
 
God eftermiddag!

Karin

Vilka fina hjärtan, kan man ha dom utomhus?

2012-06-29 / 20:50:21
Marie

Sv: Jag har målat dom med utomhusfärg. Dessa hjärtan har jag under tak men har även några i en kruka ute och de har hittills tålt regn

2012-06-30 / 07:58:24
URL: http://maarrre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback