SOMMAR




Nu är sommaren här.
Solen har varit framme i veckan, det har varit ganska varmt och skolor har sommarlov. Då är det sommar tycker jag.
Dessa somriga bilder tog jag här om kvällen på våran gård. Det är en buske som jag fotat, brudspirea. Det är verkligen en somrig buske.
Annars i veckan har det varit jobb och lite träning som stått på schemat. I torsdags efter jobbet åkte jag till soptippen med en mycket skäp. Vi städade garaget kvällen innan och där fanns mycket som behövdes slängas. Det är alltid lika skönt att få bort sånt.
Idag lördag har vi lite av varje som ska göras. Gräset växer för fullt så jag kommer gå med gräsklipparen ett tag. Eftersom tomten är stor tar det en ganska långstund att klippa allt. Men efteråt blir det så fint.


Ha en trevlig lördag alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback