FÖDELSEDAGSFIRANDE!








Tack så mycket!
Idag bjöd jag hem våra familjer på födelsedagsfirande. Jag fick många bra presenter. Av Stefans systers familj fick jag pajform, bakdukar, slickepott, muffinsformar och andra bra små bakverktyg (översta bilden).
Av Stefans mamma och pappa fick jag betonghjärtat som är skålformad. Jag fick även en blomma av dom och ett kuvert.
Av min systers familj fick jag två söta lyktor som man sätter en stång i under lyktan så kan man trycka ner den i en kruka eller liknande. Av dom fick jag även en högtalare till Iphone.
Av mamma och pappa fick jag presentkort på Rummet och en fin bukett med sommarblommor.
Vi bjöd på lite plockmat, grillad kyckling, rostbiff, potatissallad, sås, sallad, baugette och brieost. Till efterrätt hade jag bakat chokladrutor, chokladbollar, sockerkaka och små kladdkakecubcakes.


Tack allihopa för ett trevligt födelsedagsfirande och tack för alla fina presenter!

God kväll!


Sandra

Vilka fina grejer Marie!

2012-06-21 / 08:13:45
URL: http://sanlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback