PYSSEL!

Sommarfint ljusfat.
Jag har gjutit fler hjärtan nu. Jag var mer noggrann när jag hällde i betongen i formarna och rörde om så jag fick bort all luft. Det gjorde att hjärtarna blev mer slät och fin. Jag köpte stämplar som jag använde igår för första gången och skrev SOMMAR. Jag är väldigt nöjd med resultatet:) Jag kommer fortsätta att formulera ord med betonghjärtan:)
 
Hittills har min inledning på semestern varit kanonbra. Igår hade jag en sån där lugn och skön dag. Idag har jag legat på stranden några timmar. Tyvärr var det inte så varmt i vattnet som jag hade hoppats på men det var en härlig sommarvärme som jag njöt av.
Jag började denna dag med att cykla till Stefans jobb och hämta hem bilen. Det blev en cykeltur på 1,6 mil.
 
Ha en fortsatt trevlig dag!
 
 

Annelie Hamrin

Jättefint & somrigt-vad duktig du är!

2012-07-05 / 21:08:39
Annelie Hamrin

Jättefint & somrigt-vad duktig du är!

2012-07-05 / 21:13:43
Marie

Sv: Tack så mycket Annelie!

2012-07-06 / 07:10:01
URL: http://maarrre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback