HJÄRTAN

Mera pyssel:)
Igår var jag till Birsta och köpte lite material till mitt skapande:) Stämpeldynan jag hade var slut så det fick bli en ny sådan. Jag var även in på det stora varuhuset och köpte dekorationssand och blad.
Så på kvällen igår gjorde jag klart detta:) Jag är väldigt nöjd med att jag fick till bokstäverna så pass bra. Det är lite teknik med att få till det bra men jag tror jag börjar kunna det nu.
Jag köpte även en liten annan spännande grej som jag har provat idag och som det kommer en bild på framöver:)
 
Annars igår var jag och hälsade på en kompis. Vi pratade, fikade och hade det väldigt trevligt.
 
Denna dag har också tyvärr varit regnig. Men jag har försökt ta vara på det och började dagen med att träna ett långt och bra pass i gymmet. Några hjärtan har jag hunnit måla också:)
 
God eftermiddag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback