4-ÅRS KALAS!


GRATTIS!
Igår var vi på kalas hos Stefans systerson som fyller 4 år idag. Han hade bakat spindelmannentårta och han blåste snabbt ut de fyra ljusen. Han ville göra det så snabbt att hans kläder fick lite grädde på sig, men va gör det?:) Det finns ju tvättmaskin:)
Av oss i present fick han lego som han hade önskat sig och pengar. Kläder, böcker och spel var lite av det han fick i övrigt i sina paket.
Smörgåstårtan som det bjöds på missade jag att ta en bild på men den var vädligt god och vackert dekorerad.

Annars igår var vi på Birsta en sväng. Stefan köpte lite tröjor och vi gick runt och tittade på lite kläder och så. Jag köpte en grej som jag behövde:) Bild kommer senare idag.

Vi får se vad denna söndag har att erbjuda.

God morgon!


Fotograf Annie

Svar: Tack, vad glad jag blir att du gillade bilderna :)

2012-02-26 / 12:27:26
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Lisa

sv: tack så mycket! Jag har faktiskt köpt det på ÖB! Märket är "kryddhuset", det finns att köpa över nätet också tror jag :) Kram

2012-02-26 / 14:44:18
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback