SVARTVIKS JULBORD

 
Idag har vi ätit ett fantasiskt julbord!
Jag har aldrig ätit julbord på restaurang tidigare så jag såg fram emot den här kvällen. Jag har hört mycket bra om detta julbord och det var verkligen bra, jättebra! Det bestod av allt som ett julbord kan innehålla, sillar, lax, skinka, kött, köttbullar, skinka, potatis, prinskorv, sillsallad, janson, bröd, räkor...ja hur mycket som helst.
Men det allra bästa tyckte jag var efterrättsbordet som syns på bilderna. Det var stort och innehöll en massa gott! marrängsviss,glass, knäck, julgodis och en massa karameller som låg i stora och härliga burkar och skålar. Julbordet och efterrätten var verkligen välfyllt hela tiden.
Jag är supernöjd!
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback