SHOPPING PÅ STAN

Igår var jag på stan.
Jag uträttade några ärenden. Jag skulle bland annat köpa strumpbyxor. Jag frågade en expedit så att jag verkligen skulle köpa rätt och de jag ville ha. Jag gick runt i några andra affärer, gick tillbaka för att köpa strumpbyxorna, kommer hem och upptäcker att jag på något sätt lyckats tagit fel ändå:( Exepediten visade mig rätt men jag tog fel. Så nu måste vi ge oss in i stan även idag så jag kan byta så jag får dom jag vill ha. Det känns ju inte särskilt lockade i denna julrusch som idag kommer infinna sig.
Jag och Stefan hade ett ärende tllsammans så när jag gick och väntade på honom gick jag till tomtehuset i vängåvan. Det var väldigt fina tomtar där och det var rätt rofyllt att stå där och titta en liten stund.
 
Nu är det jullov i 16 dagar.
 
God morgon!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback