GÄNGET SAMLAT!

I
Igår hade vi tacoskväll:)!
Igår var vi hela kompisgänget samlat här hos och vi åt tacos tillsammans. Totalt var vi 8 vuxna och 4 barn. Maten var jättegod och vi surrade och hade frågesport. Barnen lekte och hade så kul:) De verkar tycka om att komma till oss:) De leker väldigt bra med allt lego och alla bilar som vi plockar fram när de är här:)
Tack allihopa för en jättetrevlig kväll!
 
Annars igår gjorde vi lite tråkiga saker, sotade pannan, åkte till tippen med skräp och städade kylskåpet. Det var väldigt tråkiga sysslor men det är väldigt skönt efteråt när det är klart.
I fredags var vi först på stan en sväng. Vi köpte fodral till iPaden och lite andra små grejer på Gallerix som hade halva priset på ALLT i butiken!
På eftermiddagen tog jag med mig kameran och åkte iväg och fotade en stund. Det var så fint och soligt väder så jag ville passa på.
 
Jag blir lite dagvild när jag är ledig så här länge och det är helger och röda dagar. Men idag är det i alla fall söndag och vi får se vad denna dag har att erbjuda.
 
God morgon!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback