TEST

Jag testar lite.
Jag har ibland problem med att ladda upp bilder på bloggen då bilderna är för stora. Men nu har jag fått bra hjälp med ett program där det är enkelt att förminska bilderna. Nu gick det snabbt att ladda upp och kvalitèn är bra. Yes!
 
Annars den här veckan har har det varit jobb och träning. I måndags tränade jag på gymmet på morgonen och i igår hade jag inte tänkt träna för det var mycket annat som jag hade att pyssla med men det blev bra med tid över på kvällen så det blev en cykeltur på en mil. Idag cyklade jag hem från jobbet. Så en del träning har det blivit ändå den här veckan.
 
Igår morse var jag till tandläkaren. Det gick superbra. Hon var så nöjd med mig och hur jag sköter mina tänder:)
 
God eftermiddag!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback