SÖNDAG!

Mycket har vi hunnit idag!
Vi var och på födelsedagsfirande till min syster idag. Detta ljusfat fick hon av oss som jag gjort själv. Hon blev väldigt glad för det. Det var roligt att ge bort det och det blev ett fint paket när vi använde cellofan att slå in det med. Hon fick även en duschkräm med foft att vattenmelon.
Det bjöds på gott fika. Hon hade gjort annanaspaj som är fantastiskt gott!
Barnen var det full fart på:) Den äldste var lite förkyld men ändå pigg. Den yngste tränar för fullt på att lära sig gå och det går bättre och bättre:) Jag tycker så mycket om mina älskade syskonbarn!
 
På förmiddagen var Stefan och jag iväg och plockade blåbär. Vi fick ihop 3 liter. Stefan var supernoga när han plockade så dessa bär behövdes inte rensas. Bären jag plockade rensade jag när vi kom hem från kalaset. Totalt blev det 6 stycken burkar. Så det är jag nöjd med.
Ikväll har vi varit barnvakt åt Stefans syskonbarn några timmar. Vi spelade fotboll, nintendo ds och bakade kladdkaka till kvällsfika:)
 
Så vi har haft en superbra söndag!
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback