JUNISKÄR CAFÈ

God sommarlunch!
Det unnade vi oss igår då det var sista riktiga semesterdagen för oss båda. Stefan åt deras goda räkmacka och jag åt en sommartallrik. Jag har ätit den förut och tycker den är riktigt bra.
 
Annars igår blev det lite småpysslande här hemma. På morgonen städade jag i pysselrummet där jag håller till med gjutningen av betong, målande av hjärtan och annat pyssel. Jag slängde en massa skräp och gjorde fint.
Lite tvättande i maskinen blev det och pelletspannan gjordes ren.
 
I fredags cyklade jag en ny sträcka som jag aldrig har cyklat förut men som jag tänkt att jag ska prova. Det blev ganska långt. Då hade jag bestämt att Stefan skulle hämta upp mig på vägen. Då hade jag cyklat 2,5 mil. Men igår när jag cyklade samma sträcka så cyklade jag hela vägen hem. Då blev sträckan 2,8 mil.  Så jag har alltså cyklat 5,3 mil på två dagar:) Duktiga jag:)
 
God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback