INKÖP

   
Stekpanna och damsugare.
Det har vi varit och köpt idag. Vi har länge tänkt köpa oss en annan stekpanna än den stora, tunga gjutjärnspannan som vi hade. Den var så tung och klumpig att laga mat i och lyfta och diska. Därför blev det nu en teflonpanna där man kan ha alla typer av bestick, alltså även metall utan att det repar botten. Vi invigde den idag när vi gjorde köttfärsås och vi är så nöjda med den:)
När vi flyttade in i huset hade vi två damsugare. Det var perfekt att ha en på varje våning. Den gick sönder och vi har inte köpt en ny. Men idag köpte vi denna röda, fina damsugare. Det är lite vardagslyx att ha två och vi slipper släpa den vi hade, upp och ner hela tiden när vi ska damsuga.
 
I övrigt är jag supernöjd med min nya design på bloggen. Jag kände att jag ville fräscha upp den lite och jag tackar så mycket för hjälpen med detta:)
 
Annars idag har Stefan fixat med veden ute och jag har städat och rensat i köksskåp och lådor.
 
Nu är det snart go natt för mig.
 
God natt!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback