SMÅ INKÖP


Idag gjorde vi en utflykt till Härnösand.
Där köpte vi bland annat den här vasen. Så nu har vi satt blommorna som Stefan fick när han fyllde år i den. Det blev väldigt fint.
När vi kom till Härnösand åkte vi till Dollarstore och köpte lite olika små saker som vi behövde. Vi åkte sedan in till stan där vi gick och tittade och tog en fika på ett cafè där. Även den nya Ica-Maxi butiken där gjorde vi ett besök på och på de närliggande butikerna där.
Det känns lite extra roligt att åka till Härösand eftersom jag själv har bott där i 3,5 år då jag läste på universitetet där. Det är en mysig liten stad. Många gamla minnen väcktes till liv när vi åkte runt där.
Vi har haft en mysig och trevlig utflykt trots det snöiga och tråkiga vädret.

Vi började denna lördag med träning. Jag körde ett indoor walkingpass på 30 minuter och det var riktigt roligt.
Jag har tränat mycket den här veckan. I tisdags och torsdags var jag i gymmet. Igår körde jag också indoor walking. Så fyra dagar med träning är jag riktigt nöjd med.

Nu ska jag göra lite nytta.

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback