SNACKS!


Nachos i ugn är fantastiskt gott! Det gjorde vi igårkväll som lite fredagstilltugg. Jag hällde ca en halv påse nachoschips i en form. Jag stekte tacokryddad köttfärs som jag hällde över chipsen. Sedan strödde jag riven ost ovanpå och sedan in i ugnen i ca 10 minuter. Till detta hade vi salsa sås och cremefreiche att doppa i. Supergott och så enkelt!
Hösten verkar ha infunnit sig på allvar nu. Det har blåst i veckan och de småkyliga vindarna börjar ge sig till känna. Jag börjar sakta men säkert bli av med min hosta som jag dragit på mig. Men jag har fått mediciner så jag borde bli bra snart. Jag vill så gärna komma igång med träningen igen. Jag vill cykla, simma och vara på gymmet...Det går ju inte när man är dålig men jag håller alla tummar att det snart släpper så jag kan använda cykeln några gånger till innan det blir för kallt.

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback