HOCKEYFIKA


Hockeykväll till mamma och pappa, Stefan och Stefans pappas glädje. Vi fikade gott fika, köpefika. Jag har inte haft någon ork att baka när jag haft sån himla hosta under så lång tid, nämligen 4 veckor! Jag har varit väldigt less nu på slutet. Men jag avslutar en penicillinkur i morgon och äter även kortisontabletter nu så det borde släppa helt snart. Jag börjar äntligen se ett ljus i denna mörka hostiga tunnel.
Timrå vann hockeymatchen ikväll så främmandet var nöjda:) Jag måste erkänna att jag inte är så intresserad av hockey men har ändå varit sällskaplig.

Jag säger det åter igen, Äntligen har blogg.se kommit med en app till Iphone! Så nu kan jag blogga från den om jag känner för det. Det gillar vi.

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback