ALLRUM




Projekt allrum. Det är vad vi har ägnat oss åt den senaste tiden. Bilderna visar och Nu. Vi har satt in soffa, fåtölj med fotpall, bord och tv med tv-bänk som jag bloggat om tidigare. Vi har även fått upp en hylla och bytt gardiner i fönsterna. Men den största förändringen i rummet är att vi lagt in en matta som gör rummet mer trevligt och ombonat och varmare om fötterna blir det också. Men tyvärr har inte mattan slätat ut sig som den ska. Vi har varit i kontakt med de som la in den så det kommer att lösa sig så att vi blir nöjda.

Annars den här veckan har jag koncentrerat mig på att bli frisk från min hosta som har varit väldigt långdragen.

God eftermiddag!

Katarina

Åh, vad kul att få kika in ert hus lite.. Vilket mysrum, där mår man gott kan jag tänka mig. Kul att se skillnaden mellan före o efterbilden, ni har ju fått jättefint!

2011-09-26 / 18:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback