Mina underbara syskonbarn♥


Min äldsta systerson har i höst börjat 1:an. När vi var dit idag och hälsade på berättade han att han börjat få läsläxor. Han verkar tycka om att läsa och är så duktig på det:)

En glad, nyvaken kille:) När vi kom sov att gott i vagnen men vaknade efter en stund. Han har också blivit stor och växer för varje gång jag ser han:) Jag hade utsläppt hår och det fick han tag i den busen:) Hans pappa gjorde ett färgglatt halsband åt honom:)
Jag är en stolt moster till två härliga och fantastiska syskonbarn♥!

Annars idag har vi varit på Birsta och på stan innan vi besökte pojkarna:) Nu ska vi se ett avsnitt av lyxfällan som gick i veckan. Jag slår ett slag för playkanalerna via datorn!

God kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback