TREVLIG DAG!


Biteline!! Igår var vi där och åt med våra vänner från Karlstad som är uppe över helgen. Även Peter och barn och Linda var med. Jag och Stefan åt tacos och det är alltid lika gott!!
På kvällen kom alla hem till oss och då anslöt även Mange och Sara och barnen till oss:) Huset var fullt med härliga barn. De såg på film och lekte med lego, blilar och tågbanor:) Vi vuxna hade mycket att prata om då vi alla tillsammans inte ses så ofta.
Tack för en trevlig kväll allesammans säger vi:)!!

Jag vet att bilden inte är en den bästa. Men den enda kameran jag hade med mig till biteline var mobilkameran. Så den fick duga. Det var mörkt där inne dessutom vilket försämrar bilden väldigt mycket.

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback