TACK!





Igår bjöd vi Stefans morbror och föräldrar på middag. Vi bjöd på den goda kycklinggrytan vi brukar göra. Den är supergod och enkel att göra. Till den hade vi ris, sallad och bröd.
Till efterrätt gjorde jag en god blåbärspaj och till den serverade vi glass, Mums! Jag gillar verkligen att baka. Jag skulle kunna baka hur mycket som helst om jag hade den tiden.
Vi tackar Stefans morbror för lånet av släpvagnen och att vi fick hjälp att seriekoppla våra brandvarnare som vi köpte i somras! Vi har verkligen försökt att få det att fungera men har inte lyckats. Men om det nu skulle börja brinna på nedrevåningen så tjuter det även i brandvarnaren som är uppe.
Stefan körde ett helt släp med skräp till soptippen i går. Vi hade 14 säckar löv som vi vill bli av med och ris från ett träd som vi fällde förra helgen. Vi tackar Stefans pappa för hjälpen med detta och även pappa för lånet av släpvagnen så att vi kunde få iväg allt till tippen!

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback