BRÖLLOP!


VILKEN ÖVERRASKNING!!!♥
Igår var vi ju som sagt på dop till till min yngsta systerson som är 5 månader. När vi trodde att ceremonin var slut  lämnade syrran över honom till hans faster som satt längst fram. Då började organisten spela Mendelsohns brudmarsch och de gick längst fram till altaret och ingick äktenskap med varandra! Ingen visste någonting:)!! Så det blev verkligen en glädjande överraskning för oss alla!! Det var en fin vigsel och prästen är fanstastisk!
Många glädjetårar rann från min kind under ceremonin. Att både få dela en av mina älsklingspojkars dopdag och min systers bröllop på samma dag känns rörande och fantastiskt:)
VI ÖNSKAR ER ALL LYCKA OCH GLÄDJE TILLSAMMANS I LIVET!♥

Jag glömmer aldrig den 12 november 2011!! ♥

God kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback