3-ÅRS KALAS


Igår firade vi Stefans systerson som blivit 3 år!
När vi kom dit hade han fullt upp med att öppna presenter. I paketen var det kläder, skruvdragare och ritprylar.
Av oss fick han biljetter till Drakborgen, en bil till sin flexi-trax bilbana som man styr med kontroll och en brandbil med släp. Det hade han önskat sig.
Jag gillade motivet på tårtan precis som födelsedagsbarnet:)
Vi blev även bjudna på paj och sallad.


Stefan hjälper till att bygga ihop brandbilen som 3 åringen fick av oss.


Medans de byggde satt jag och experimenterade med kameran:)
Brandmannen som skulle köra brandbilen fick agera fotomodell men det var inte allt för populärt hos 3-åringen så jag fick snällt efter stund lämna tillbaka den:)
En ganska rolig bild om jag får säga det själv:)

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback