2 ÅR IDAG!!


Hipp Hipp Hurra!!
Idag har jag haft bloggen i 2 år!! I och med mitt bloggande har jag ökat mitt fotointresse då jag mer än gärna lägger ut bilder där på det jag fotar. Det är också roligt att dela med mig av min vardag.
Min blogg fick ett helt nytt utseende för ca 1 månad sedan. Jag ville förändra den i samband med att vi köpte hus och att jag skulle komma att blogga mycket om det. Så det passade bra att förnya den.

Jag gick tillbaka i arkivet och läste mitt allra första blogginlägg:
Nu har jag skaffat mig en egen blogg. jag vet inte ännu hur allt fungerar men det löser sig med tiden.
hej svejs


Jag har utvecklat mina inlägg väldigt mycket både i skrift och bild och innehåll...ja det mesta man kan tänka sig när man bloggar.

God kväll!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback