SEMESTER!


4 veckors ledigt! Det blir härligt det!
Vi köpte pensèer till altanen för ett tag sedan för att göra det ännu mer hemtrevligt där. Jag fyllde två blomlådor och även en väggampel som vi har på väggen bredvid dörren. Dessa har växt och blivit väldigt höga och fina. Så igår fäste jag ett snöre för att stötta skälkarna så att de inte går av. Blommorna är så fina och jag kommer ihåg att vattna trots att detta inte är min starka sida. Värmen ute och vatten har gjort susen!
Annars i veckan har det varit fullt upp. Onsdag till torsdag hade vi besök av en god vän till mig sedan studietiden. Hon var på väg norrut och gjorde en visit även här. Vi åt gott, surrade och vi hade mycket att prata om då vi inte setts på ett tag. Vi hade supertrevligt!
Ja nu inleder jag alltså min fyra veckor långa semester! Underbart!

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback