FREDAGSFILM


Spännande. Det var denna nya film som vi såg igår. Den kom ut 6 juli och det kommer släppas flera nya Irene Huss- filmer den närmaste tiden. Det är bra tycker jag som gillar svenska filmer och särskilt av denna typ.

Jag vet att jag inte bloggade något i torsdags och därför skriver jag några rader om denna dag nu. På förmiddagen passade jag på att klippa gräset. Det växer väldigt fort nu och för att hålla det snyggt så behövs det klippas ganska ofta.
Vid lunchtid åkte jag ut till syster en stund. Jag saknade mina underbara syskonbarn efter att inte kunnat träffa dem på ett tag då de varit bortresta. Den äldste var och badade med en kompis och den yngste sov mest den stund jag var där. Man är ju ganska trött när man 6 veckor gammal:) Oj vad tiden går fort! Att mitt äldsta syskonbarn blir 7 år i år är helt otroligt:) Mosters stora kille!
På kvällen var vi på Biteline och åt tacos med mamma och pappa. Det är alltid lika gott och mätt blir man alltid när man är där, kanske aldeles för mätt ibland:) Men som sagt, gott är det.

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback