FIN BLOMMA


Flitiga lisa. Den får så fina rosa blommor. Den verkar trivas bra ute på altanen för den har blommat mycket. Alla andra blommor vi har på altanen trivs också för de växer och blir höga och fina.
Helgen har bestått av mycket fixande. I lördags tvättade vi bilen. Det behövdes verkligen. På eftermiddagen tvättade jag även min cykel. Jag spolade av den med högtryckstvätten och den blev så blank och fin. Efteråt smörjde jag in kedjan så att den lättare håller sig hel och fin. På kvällen blev vi bjuden på grillat med god potatis och annat gott, Tack så mycket!
Igår hade vi en rejäl och grundlig städning här hemma i vårat 200 kvm stora hus. Det tog oss fyra timmar. Men nu blänker hyllorna i kylen som aldrig förr och inte ett damkorn finns någonstans så långt ögat når.

Nu kanske det tar några dagar innan jag uppdaterar bloggen, varför kommer ni få veta framöver.

God morgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback