HALKAT


Aj, Aj, Aj!!
Idag blev det en tur till Birsta city och det var tänkt att vi även skulle gå en sväng på stan för att titta på en tröja, men jag kom inte ens in genom entrèn.
Jag trampade snett utanför entrèn och halkade och gjorde illa min högra fot. Det gjorde fruktansvärt ont:( Så det var bara att ta sig till primärvårdsjouren där läkaren bedömde att den behövde röntgas. Så nästa anhalt blev  akutröntgen. Eftersom jag hade så ont och inte kunde stödja på foten fick jag åka rullstol. När jag kom in till röntgenavdelningens vänthall ställde Stefan mig i ett hörn. Jag fick titta rätt in i väggen men efter en stund tyckte han synd om mig och skulle vända runt mig. Då körde han rullstolen så att foten åkte rätt in i väggen. Han har verkligen inte körkort för rullstol!!
Det krävdes två svängar in på röntgen innan de kunde konstatera att inget var brutet.
Så tröjan jag åkte till stan för att köpa får vänta tills i morgon.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback