NORRA BERGETS JULMARKNAD


Då var det dags. Idag har jag och en kompis varit på Norra bergets julmarknad. Det är en riktigt mysig marknad. Den miljön som är där med alla bodar och äldre hus gör det hela ännu mer mysig:) Vi parkerade bilen på Gärdehov och tog bussen till marknaden. Det gjorde att vi slapp köa till parkeringen vid marknadsområdet.
Jag köpte en julduk att ha på rumsbordet. Jag är riktigt nöjd med den. Bild kommer senare.
Efter vårat besök på marknaden åkte vi till Ullrica och där blev jag bjuden på supergott fika. Tack för en supertrevlig dag!

Annars idag har jag städat och plockat ihop här hemma och fixat med lite sladdar ute. Jag har även hämtat Stefan vid tågstationen då han varit i Stockholm med jobbet. De for igår och kom hem idag så det blev en kort visit.

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback