JULLISTA


Pepparkakor - Lussebullar
Ischoklad - Marsipan
Köttbullar - Prinskorv
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Revbensspjäll - Janssons frestelse
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Rullsylta - Pastej
Glögg - Julmust
Ge - Få
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige
Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender
Plastgran - Äkta
Arne Weise - Ernst


Hur och med vilka ska du fira jul i år?
Jag kommer fira både med min familj och min sambos familj på olika sätt på julafton.

Vad önskar du dig i julklapp?
Jag har inte önskat mig något speciellt, jag är glad för det jag får

Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?
Mina favoriter är julverkstaden och husvagnssemestern

Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?
Ja det de har dom gjort.

Har du firat jul utomlands någongång?
Nej

Vilket jullåt är den bästa?
Busungarna- Tomten jag vill ha en riktig jul

Vilken julfilm är den bästa?
Vet inte, är inte så intressarad av film

Har du varit Lucia någongång?
Nej

Berätta om ett julminne som betyder mycket för dig:
När min 7-åriga systerson firade sin första jul. Då var han nästan 2 månader. Tomten kom med så många julklappar att han inte syntes när han satt i min systers knä i fotöljen för att det var en stor hög med klappar framför honom.

God jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback