JULAFTON


Mina älskade syskonbarn!
Lyckan i min äldsta systerssons ögon när tomten kom och hälsade på var härlig:) Han hjälpte tomten att läsa på klapparna och gjorde en hög till sig själv och en hög till lillebror. Tomten hade mycket att göra så han läste några klappar innan han begav sig vidare. Resten av klapparna delades ut av storebror och han läste så duktigt på paketen:) Han började sedan att öppna klapparna och fick lego, tv-spel, lavalampa och en massa annat som han önskat sig:) så han var helnöjd. Lillebror låg och sov när tomten kom så han fick hjälp att öppna några av sina, gissa av vem:)
Några fick den lille vara med och öppna när han vaknade. Han var mest intresserad av att smaka på paketsnörena:) Han fick också många bra julklappar, kläder, leksaker och annat skoj:)
Det kändes extra mysigt med julafton i år då det var den lilles första jul:)
Dagen för våran del så ut så här: Mamma jobbade så pappa kom hit och åt lunch med oss. Vid 14-tiden följde jag med Stefan till hans syster och familj. Där såg vi på Kalle Anka. Vid 16-tiden åkte jag till syrran.

Jag hade också varit snäll i år för jag fick många bra julklappar:) Den visar jag bilder på en annan dag.

Tack för en mysig och härlig julafton!

God fortsättning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback