DEKORERA


En ny sprits fick följa med mig hem från Birsta idag.
Asken innehåller 12 stycken spritsspetsar av metall, 2 kopplingar av plast, en blomstersticka och två spritspåsar av kraftig plast. Så nu kan jag fortsätta med att dekorera bakverk som är väldigt roligt tycker jag.
Jag har varit ganska seg så här i början på veckan efter en underbart trevlig helg i Karlstad. Men nu har jag återhämtat sömnen och dagarna rullar på i snabb takt. Ikväll har jag börjat förbereda för helgens trevligheter.

Våren har verkligen gett sig till känna och det har tinat bort massor av snö de senaste dagarna. Jag vill att det ska vara varmt länge nu så jag kan ta ut cykeln snart. För jag längtar verkligen till att ta en lång cykeltur.

God kväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback