CYKLA


Äntligen!!
I morse tog jag en premiärtur på cykeln för i år. Jag hade tänkt att jag skulle göra det i helgen men det blev lite strul med cykeln.
När jag i lördags hade tagit ut den cyklade jag ner till macken för att pumpa däcken. På vägen hem cyklade jag på en glasbit som resulterade i punktering. Vi lagade och jag skulle återigen pumpa däcket. Då small det väldigt högt! Slangen gick sönder och däcket blev skevt. Så jag åkte förbi en cykelreparatör som bytte däck och justerade växlarna. Så i morse cyklade jag en tur på en mil. Så nu kommer jag fortsätta mina cykelturer som förra året.

Törstig blir man när man cyklar. Så en ny flaskhållare och flaska fick det bli. Den passar färgmässigt superbra till cykeln.

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback