Helgen!


I helgen har vi varit i stugan!
Vi åkte upp i fredagskväll. Vi fick börja med att tända en brasa för det vara ganska kyligt inne. Sen gjorde vi hemmagjord pizza och tog det lugnt.
Igår hjälpte vi mamma och pappa att skruva ihop ett köksskåp som de ska byta ut där. När Stefan satt ihop det så tyckte vi det var lika bra att sätta in det också och det gjorde vi. Det blev kanonbra.
Det blev annars en liten prommis senare på eftermiddagen då det slutat att regna.
Vi åkte hem ganska tidigt i morse för Stefan skulle jobba och jag ville träna. Så det blev ett indoor walkingpass en härlig söndagförmiddag som denna.
Vi åkte en sväng till Birsta för att skaffa oss en extern hårddisk till datorn. Jag höll på att bli galen på bilder som inte fick plats i datorn för att den var full. Så nu den hårddisk vi köpte idag är på 1000GB! Så där får jag plats med många bilder!!
Självklart var jag bara tvungen att ge mig ut på en fotopromenad i det vackra höstvädret! Jag är själv mycket nöjd med de bilder jag tog:)

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback