Effektiva söndag!


Denna söndag har vi hunnit med så mycket!
Vi har varit till mamma och pappa och hjälpt dom med att slipa väggar då de ska tapetsera om i köket.
Vi åkte sedan hem en sväng sen ut till Birsta för att handla lite mat. Sedan åkte vi hem, gjorde lunch och middag till i morgon.
Jag tog mig en fotopromenad i det fina höstvädret. Det är extra roligt att fota nu när det börjar bli mycket härliga färger på träden. Vi har tur som har Sidsjön så nära och dit tar jag mig ganska ofta för att fota fåglarna som är där. Så blev det även idag. Jag ville helst fota träd och så men det var inte dom träden där som jag var ute efter.
Jag har även cyklat 2,3 mil nu på eftermiddagen.
Nu ska vi snart äta en sen men god middag, Tacos!!

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback