Hudiksvall!


Igår hade jag och en kompis en mysig utflykt i Hudiksvall!
Vi åkte dit för att gå en sväng på Dollarstore. Där hittade vi mycket roliga och fina saker. Jag köpte dessa söta ljuslyktor, ljuständare, 2 stycken 1,5 liters mineralvatten, en microfiberduk, presentrosetter och två svarta skålar med vit text som det står dipp på.
Vi åkte också till Albert&Herbert där vi också hittade lite smått och gott. För min del blev det två höga glas, ett randigt och ett prickigt. När vi kände oss nöjda där åkte vi in mot stan och åt lunch.
Det finns en inredningsbutik vid sjöbodarna vid vattnet som vi också gjorde ett besök på. De hade superfina saker!!
Sedan åkte vi hemöver igen.

Stefan var i Njurunda där han har hjälpt till att bygga altangolvet så jag tillbringade också eftermiddagen och kvällen där. Jag bakade sockerkaka som var väldigt populär trots att den gick sönder när jag skulle vända på den. Vi åt god mat och såg på hockeyn där.
Så jag hade en superbra och trevlig dag igår!

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback