Gårdagen!


Det var mycket som jag/vi hann med igår.
Jag tog mig en cykeltur igår förmiddag och då invigde jag öronlapparna som jag köpte i helgen. De var riktigt varma och sköna. Det blev en tur på 1,8 mil. Det var några minusgrader men jag hade varma och bra kläder på mig så jag frös inte ett dugg.
Jag åkte och fotade höstfrosten vid Merlo slott. Det är ett fint ställe men jag tror det är ännu finare på sommaren och kanske när vintern har kommit på allvar då snön ligger som ett täcke på slottstaket.
På eftermiddagen kom Stefans föräldrar hit och fikade och vi körde även några tvättmaskiner.
På kvällen åkte jag till Njurunda simhall för att simma med Sara. Vi simmade 32 längder, alltså 800 meter. Tack för sällskapet:)
Så min motion igår blev 1,8 mil på cykel och 800 meters simning. Så det får jag vara nöjd med.

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback