Fredagslook!




Vilken start på helgen vi hade igår!
Ladies Night showen var helt fantastisk! Bra artister, bra nummer och en underbar stämning bland alla som befann sig i Eon Arena!
Stefans syster hjälpte mig att fixa fina lockar i håret och en makeup innan kvällen. Jag blir alltid supernöjd när hon har gjort mig klar. Tack för att du hjälper mig med detta när jag vill piffa till mig lite extra!
Den svarta kappan jag har på mig var ett riktigt kap på postorder. Jag tycker det är en vild chansning ibland att beställa på kläder på nätet för att man inte vet om det riktigt passar och så. Men det gjorde det den här gången och jag är helnöjd. Den vita mössan köte jag förra vintern när vi var i stockholm. Den är skön och inte allt för tjock och passar till de flesta tillfällen.
Sharlen köpte jag förra söndagen. Jag tyckte den passade så bra till kappan och den piffade upp det svarta.

Då var det lördag igen och dagen kommer bjuda på en massa bra saker.

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback