6-års kalas!


Igår fyllde min älskade systerson 6 år!
Oj vad åren går fort! Jag tyckte inte det var längesen han och jag lekte karlsson på taket, då jag höll han med båda händerna under magen, han sträckte ut armar och ben, jag tröck på på magen som var startknappen och så flög vi:)
Vi var där på kalas förstås:) Denna hockeytröja fick han av sin morfar, Pikkarainen är tydligen favoriten i Timrålaget.
Av oss fick han ett legospel i form av en pyramid och en gubbe man kan bygga ihop som kan skjuta iväg en kula. Han fick även tuggummimaskin, kläder, lego och tv-spel av de andra.
Det bjöds på god middag, fläskfilè med potatisgratäng och sallad, Mums! Det blev även tårta och kakor. Födelsedagsbarnet åt många kakor men det får man när det är ens födelsedag:)


Jag började dagen idag med en cykeltur upp till södra berget. Det var bara 1 plusgrad när jag drog iväg och då tänkte jag att det nog är kallare längst upp på berget och att det skulle vara halt uppför backen. Men det var det inte. Så det gick superbra att ta sig upp. Jag gjorde det återigen utan stopp, duktiga jag:)
Vi har även varit ut på Birsta en sväng. Stefan köpte mysbyxor, jag köpte duschkräm och hudlotion på ÖB.

Nu blir det att slappa ett tag innan kvällens aktiviteter.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback