Vintrig Helg!


Äntligen fick jag tid att fota lite vinterbilder!
Jag passade på att göra det i stugan igår när vi var där och hälsade på. Vi åkte dit på fredag kväll och sov över. Min systerson var också där. Vi gjorde snögrotta och snölykta i den härliga vintersnön som hittills har fallit.
Jag är riktigt nöjd med mina bilder. Jag testar mig fram och lär mig mer och mer för varje gång.
Igår kväll var vi bjuden till Stefans föräldrar på farsdags-middag. Det bjöds på fläskfilè med potatisgratäng och beasås, smarrigt! Lite efterrätt gick också i.

Vi har nyss kommit hem från en mysig dag på Birsta. Det blev lite shopping och vi träffade Stefans mamma och systerdotter där som vi gjorde sällskap med över en lunch.

Nu blir det att slappa resten av dan.

God eftermiddag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback