Kallt!


Buurrrrr!
Idag är det till att klä på sig ordentligt i den här kylan! Men jag har hellre så här kallt än plusgrader och slask.
Helgen har varit fullt upp med en massa trevlig saker.
I lördags åkte jag och Helen till en gårdsbutik. Där hade de jättefina saker och det är extra roligt att gå i såna butiker så här före jul för det finns så mycket fint man kan pynta hemmet med då. Jag fick med mig ett svart smideshjärta hem:)
När vi kände oss klara där åkte vi in till Birsta en sväng. Jag köpte ett par svarta leggings och vi åt en god lunch, bakad potatis med supergod skagenröra blev det för mig. Vi gick en runda inne på Ikea också. Det var så mycket folk där och framför allt i kassorna. Tur jag inte hittade nåt jag ville ha för jag hade inte stått i den kön! Tack för trevligt sällskap Helen!
I går var jag först och tränade på förmiddagen, ett indoor walkingpass blev det. På eftermiddagen var jag och lunchade med en god vän. Det blev även en liten runda på stan.
Storstädning av lägenheten hann vi också med igår.
Så sammanfattningsvis har min helg varit helt okej!

Go morgon!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback