Tio år sen sist!


Igår var jag och hälsade på Kicki och denna härliga och trevliga häst, Saga.
När jag red på ridskolan för många år sedan så fick jag tillfälle att rida på henne.
Det var så kul att träffas igen och Saga gick ute i hagen och mumsade i sig massa gott gräs tillsammans med sina kompisar. Jag har knappt klappat på en häst på nästan 8 år. Så det var helmysigt!
Jag började att rida 1991 och slutade typ 2002 när jag bodde i Härnösand. Då tappade jag intresset för det kom annat i livet då som jag ville lägga fokus på. Jag red på ridskola en gång i veckan och skötte om hästarna där. Så jag var väl i stallet ca 3-4 dagar i veckan och ofta på helgerna också.
Jag var hos Kicki i över 3 timmar:) Vi satt och surrade och fikade gott fika och gick ut i hagen och pratade med hästarna! Så tack för en supertrevlig stund!

Hej svejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback