Stugan!


Igår åkte Stefan och jag till stugan.
Mamma och pappa och min systerson och hans pappa var också där.
Jag hade lovat att baka chokladmuffins med systersonen så det gjorde vi:) Han tyckte det var skoj. Jag tror han tyckte det smarrigast att slicka skålen och skedarna efteråt:)
Annars blev det en lugn dag. Vi slöade och satt och pratade, åt grillat till middag. Det blev fläskkarrè, fläskfilè och potatissallad och grönsaker så det var supergott.
Det har varit synd att det var rätt så kallt så vi har inte varit ute så mycket.
Idag när vi kom hem har vi heller inte gjort allt för mycket, handlat lite till middagen, slöat vid tv:n och tog oss en sväng upp till ankorna för att fota lite.
Sista april firade vi hos goda vänner i Njurunda. Även det var en supertrevlig kväll med god mat och bra sällskap!

Nu laddar jag för kommande vecka med nya Wallander filmen som vi har hyrt.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback