Smycken!


Idag blev det lite shopping för min del.
Jag åkte ut till Birsta City en sväng efter jobbet. Jag köpte lite nya örhängen. Jag kunde inte bestämma mig vilka jag ville ha. Så det fick bli 3 par. Det syns inte så väl på bilden hur de ser ut men jag tyckte dom var jättefina:)
Jag tog mig även en runda inne bland alla affärer. Det var väldigt lugnt och lite folk där men de flesta hade nog inte slutat sina jobb ännu.
Jag skulle hämta Stefan på jobbet 16.45. Så jag hann med ett varv inne på Ikea också. Jag gick länge inne på ljusavdelningen vilket är min bästa avdelningen där inne. De hade fått in mycket fint.
När Stefan slutade åkte vi och storhandlade på Ica Maxi. Så nu är kylen full med mat igen.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback