OS-mössan!


Nu har den kommit, mössan som jag länge har velat ha!
Stefan beställde mössan åt mig för några veckor sen. Jag tyckte att den var så fin på alla deltagare som hade den på OS. Så jag ville också så gärna ha en. Det är ju fortfarande vinter ute så jag kommer kunna använda den ett tag framöver:)
Nu är det helg igen. Veckan har varit fylld med jobb och träning. Det har blivit ett Indoor Walking pass och två pass i gymmet den här veckan. Så det får jag vara nöjd med. Jag har även gått till och från jobbet nästan hela veckan förrutom i onsdags då jag hade bilen och i morse då Stefan skjutsade upp mig.

Nu tänkte vi se lite program på play-kanalerna på datorn som vi har missat under veckans gång. Det är verkligen ett bra sätt att se repriser på.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback