Måndag


Eftersom jag inte tagit några bilder så tar jag denna som en överskrifts bild från igår. Jag gillar den skarpt då det var så blankt på vattnet att trädet speglar av sig så tydligt.
Idag har jag hunnit med mycket efter jobbet. Jag kunde ha bilen idag så jag har åkt runt en del. Jag åkte först och tränade. Sedan åkte jag och lämnade tillbaka en nya Wallander filmen som vi lånade igår. Jag tycker det har varit en av dom bättre som har kommit nu på sistone så den kan jag starkt rekomendera:)
Sedan åkte jag och hämtade Stefan på jobbet och vi tog oss till en pizzeria i Ljustadalen. Stefan har ätit där förut och han har berättat att de sallader de har där är gigantiska. Så jag ville prova det så det passade oss bra idag och det var verkligen MYCKET mat på tallriken! Jag tog en kycklingsallad och och Stefan en blandsallad och den var supergod och jättefint upplagt på tallriken. Så blev jättemätta båda två.
Sedan var det dags att fylla på matförrådet från Ica Maxi. Det var lite folk där och vi skulle inte handla så mycket så det gick rätt så fort.
Ikväll har vi städat, diskat och damtorkat och damsugat. Så nu är det rent och fint, åtminstone över påskhelgen i alla fall:)

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback