Veckan som gått!


Ja veckan har fått fort och jag har hunnit med en hel del.
I måndags efter jobbet tillbringade jag tid på gymmet. Jag hade under förra helgen gjort en träningsplanering för veckan. Så det blev första passet. På tisdag morgon cyklade jag 2 mil som också ingick i planeringen. På onsdagen var det tänkt att jag skulle till gymmet men det blev en cykeltur uppför Södra berget i stället! Och det kan jag säga gav minst lika mycket träning för det var väldigt jobbigt att ta sig upp för den branten med alla kurvorna. Jag gjorde två korta stopp och det tyckte jag om jag själv får säga var ganska bra för att vara första gången!Nästa gång kanske jag bara gör ett stopp:)
I tisdags var jag på birsta med Stefans syster. Jag köpte lite kläder som jag verkligen behöver. På onsdagen gick jag och Stefan på stan. Vi inledde det med att gå och äta på Allstar. Jag åt en sandwich som var supergod!
Jag köpte lite kläder också, en jättefin tunika på Cubus och två par leggings på Indiska. Så nu har jag bra med sommarkläder.
Igår efter jobbet åkte vi upp till Norra berget för att ta några "hitta ut" kontroller. Det är ett frilufsprojekt som kommun har där man ska leta kontroller efter en karta och sedan registrera dom på nätet så har man chans att vinna priser.
Till middag igår blev det Pizza! Vi har inte ätit vanlig pizza på väldigt länge. Det har mest blivit på Biteline sen årskiftet men nu var vi mest sugen på en vanlig, hederlig pizza! Det var fantastiskt gott!
Idag kommer i alla fall jag se mycket av det kungliga brölloppet på tv!

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback