Vardagslyx!


Igår kväll hade vi en mysig kväll på stan!
Först gjorde vi några ärenden, bland annat bytte jag ut min hårklämma jag köpte i söndags som redan hade gått sönder:( Så jag fick en ny med detsamma!
Det blev även lite shopping. Jag fick ett par superfina och sköna jeans av Stefan:) Det blev ett par likadana som jag köpte sist för jag trivs så bra med dom och dom är verkligen supersköna!
Vi avslutade kvällen med middag Kinarestaurangen i blåhuset. Det är så bra där och det är verkligen superbra mat.
Jag hann också med lite träning igår när jag slutade jobbet. Jag tränade i gymmet. Det gick ganska bra men jag hade glömt Ipoden hemma och utan musiken så blir det inte lika roligt.

Solen verkar hålla sig framme några dagar till, Härligt!

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback