Lördag!


Det blev fotografering i det härliga vädret igår!
Vi har inte så mycket bilder på oss två tillsammans så vi passade på att ta några igår innan vi åkte till Galtström.
Där åt vi middag tillsammans med både Stefans och mina föräldrar. Det är jättebra mat på restaurangen där. Jag åt en jättegod pasta som jag brukar ta. När vi ätit klart och njutit av den mysiga restaurangen så åkte vi hem till Stefans föräldrar och åt glass till efterätt och satt ute i solen och surrade på. Så vi hade en jättetrevlig kväll allihopa!
Jag och Stefan åkte sedan in till stan och kollade på crusingen. Det var mycket folk ute och bra väder och snygga bilar.
Under dagen igår hjälpte vi till att lägga golv i Njurunda. Det gick snabbt undan och det var ett lätt golv att lägga. Så vi gjorde hela rummet som är ganska stort på 5,5 timme.

Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback