29 år!


Jag hade en jättebra födelsedag igår!
Av Stefan i present fick jag en platttång som jag hade önskat mig och i april fick jag Iphone som tidig födelsedagspresent:)
Jag och Stefan började dagen med att åka upp på hotellet på Södra Berget och äta frukost. Som alltid så är det supergott där och vacker utsikt.
Vi åkte hem och vilade oss en stund och sedan åkte vi till Birsta och kollade runt lite. Jag köpte en jättefin tunika som jag är så nöjd med!
När vi var klara där åkte vi in till stan för att äta lunch på Biteline med kompisarna! Våra vänner från Karlstad är på besök så vi var ett helt gäng och några bäbisar.
På kvällen vart det grillning hos Peter och Petra och vi hade det supertrevligt. Det är flera par i gänget som fått bäbisar den senaste tiden. Så totalt var det 4 bäbisar men den fjärde var trött och somnade tidigt därför fick jag inte med honom på bild.
Firandet med nära och kära fortsätter ikväll:)

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback