Varmt i Stekpannan!


Det blev ett härligt kvällsdopp ikväll!
Det har varit så varmt idag så jag ville så gärna ta mig ett dopp så här på kvällskvisten. Så vi åkte ut till Stekpannan, ett härligt och fint ställe här i Njurunda. Det var 23 grader i vattnet kl 20.00! Underbart! Jag badade en lång stund. Jag älskar att bada. Jag är som en fisk i vattnet:)
När jag gick på bryggan på väg till bilen så såg vi en ankmamma och hennes 4 små ankungar. Då kan jag säga att jag ångrade mig SÅ MYCKET att jag inte hade kameran med mig:( Jag glömde den men tanken var att den skulle me. Men ja ja...jag får ta med den dit nästa gång.

Annars har helgen passerat förbi med en väldig fart. Men vi har haft en bra helg. Vi bor i Njurunda några dagar nu när det är så fint väder. Det är så mycket härligare att bara kunna sätta sig ute och äta och så när det är så varmt och härligt ute.
I lördags åkte jag till Bergafjärden och badade ett tag men vädret var inte det bästa så det blev inte så länge. På eftermiddagen tog vi det mest bara lugnt och på kvällen kom Stefans syster och hennes familj hit på middag. Vi bjöd på grillat och pommes frites, några goda såser och grönsaker och självklart korv till barnen.
Igår låg vi på stranden i Nordvikssand. Jag hade aldrig varit där tidigare men det var en superfin, lagom stor strand. När vi kom dit var det bara vi där men snabbt fylldes den av fler badsugna. Till middag igår åt vi grillspett. Vi grillade kyckling, fläskfilè, grönsaker och stark korv. Vi åt det med god potatissallad och såser. Det var supergott!

Det underbara vädret verkar hålla sig och jag hoppas det även är så när jag börjar min semester nästa vecka.

Soliga Hälsningar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback